Prvním krokem je registrace do HELPDESKU.
Přes tlačítko níže provedete nezávaznou registraci a my se už o vše postaráme.
2. PRÁCE S IT BROS HELPDESK.
Jsme tým, která vám pomůže automatizovat, spravovat IT prostředí, pomáhat s běžnými problémy vašim lidem.
Na nás se můžete obrátit s jakýmkoliv dotazem. Od IT podpory, konzultací až po projektování větších IT projektů.
Především ale chceme být vašim partnerem.
3. VÝHODY NA IT BROS HELPDESK.
Nechcete se zdržovat s hledáním IT kolegů pouze pro pár projektů nebo se Vám nedaří nikoho najít? U nás přiřadíme řešitele téměř ihned.
Transparentní a pevně stanovené měsíční náklady na outsourcing IT. Neutrácejte zbytečně za něco za co nemusíte.
Pravidelné reportování o stavu IT a o vyřešených ticketech. Jednou měsíčně si s Vámi sedneme a probereme stav projektů a úkolů v HELPDESKU.
Problémy Vám pomůžeme nejen vyřešit ale také logovat a navrhnout opatření k tomu, aby se takové věci dále nestávaly.
V HELPDESKU lze úkoly sdílet mezi zaměstnanci. Také jednoduše vidíte všechny problémy, které Vaši zaměstnanci řeší.
Narovinu si řekněme, kolik z nás ve vedení společnosti nebo IT sekci má ty nervy aby Jarmilce opravil rozhozenou tabulku.